Kiharanuttura @bylauracarita

Nykyinen tila
Et ole liittynyt vielä
Aloita

Opi nopea ja näyttävä nutturakampaus kiharaisella rakenteella.

Kampaus, joka on todellinen liiketyöntekijän unelma! Katso valmiin kampauksen esittelyvideo ja ihastu.

Tämä puolen tunnin mittainen koulutusvideo on nyt myynnissä edulliseen tutustumishintaan, joten kannattaa toimia nopeasti! Koulutusvideon lisäksi hintaan sisältyy kampauksen step-by-step kuvaohjeistus.

Koulutusvideolla opastan yksityiskohtaisesti kuinka nopea ja näyttävä nutturakampaus kiharaisella rakenteella syntyy. Kampaus on omiaan erityisiin tilaisuuksiin ja on todellinen asiakkaiden kestosuosikki.

Koulutukseen pääsy on helppoa!

Pääset koulutukseen heti ostettuasi sen verkkokaupasta. Löydät sen myös Omat kurssit – valikosta. Koulutusvideon painike aktivoituu kurssisivun alalaitaan.

Järjestelmään kirjautuminen vaatii sähköpostiosoitteen ja salasanan. Salasana toimitetaan sinulle sähköpostiin samassa yhteydessä kun hankit kurssin kaupasta. Voit vaihtaa salasanan joko kirjautumissivulla olevan Unohditko salasanasi? – toiminnon avulla.

Koulutusvideoiden parissa kampausten opiskelu on helppoa ja hauskaa. Voit edetä omaan tahtiisi, pysäyttää videon tai kelata halutessasi taaksepäin. Ja videoon on helppo palata aina myöhemminkin!

Voit katsoa koulutusvideon täysin vapaasti ja omaan tahtiisi, sekä niin usein kuin tahdot. Video on käytössäsi 60 päivän ajan ostohetkestä.