STEP1 @bylauracarita

Nykyinen tila
Et ole liittynyt vielä
Aloita

STEP1 kampauskoulutuksessa opit neljä eri kampaustekniikkaa!

Tällä koulutusvideolla opit neljä nopeaa, liiketyöystävällistä ja helposti muokattavissa olevaa kampaustekniikkaa! Nämä ovat tekniikoita, joita myös itse käytän pääsääntöisesti työssäni.

Koulutukseen kuuluu kaksi 45 minuutin mittaista koulutusvideota, jotka antavat sinulle yksityiskohtaisen opastuksen seuraavista kampaustekniikoista:

Koulutukseen pääsy on helppoa!

Pääset koulutukseen heti ostettuasi sen verkkokaupasta. Löydät sen myös Omat kurssit – valikosta. Oston jälkeen koulutusvideon painike aktivoituu tämän kurssisivun alalaitaan.

Järjestelmään kirjautuminen vaatii sähköpostiosoitteen ja salasanan. Salasana toimitetaan sinulle sähköpostiin samassa yhteydessä kun hankit kurssin kaupasta. Voit vaihtaa salasanan joko kirjautumissivulla olevan Unohditko salasanasi? – toiminnon avulla.

Koulutusvideoiden parissa kampausten opiskelu on helppoa ja hauskaa. Voit edetä omaan tahtiisi, pysäyttää videon tai kelata halutessasi taaksepäin. Ja videoon on helppo palata aina myöhemminkin!

Voit katsoa koulutusvideon täysin vapaasti ja omaan tahtiisi, sekä niin usein kuin tahdot. Video on käytössäsi 60 päivän ajan ostohetkestä.